Laatste stukje Amerika - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Laatste stukje Amerika - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Laatste stukje Amerika

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

03 Januari 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ons verhaal was nog niet helemaal af ;).
via de kustroute steeds meer naar Los Angeles gereden en wat waren sommige stukjes mooi zeg; Gideon heeft zijn huisje al uitgezocht bij Carmel by the Sea (voor als het grote geld binnenkomt) en Anki zag het wel zitten in en rond Santa Barbara. We hebben heerlijk weer gehad, lekker in een t-shirtje, zonnebrilletjes op en genieten van de 20-24 graden. Aangekomen in Los Angeles district: wow wat een verkeer, hoeveel rijbanen kun je hebben op een snelweg. Hollywood natuurlijk even doorheen gewandeld en de Hollywood walk of fame bekeken. Eenmaal in het centrum bevalt Los Angeles ons niet zo en zijn we de tweede dag 1 januari maar naar Universal Studios gegaan, heerlijk rustig toen wij er om 9:00 uur waren. Anki ging een beetje teug in de tijd, want als 9jarig meisje was ze ook hier geweest, zompige dingen waren er nog, daar waar natuurlijk ook veel verandert was. De studio tour was nog steeds hetzelfde, is toch een hele andere ervaring als je 30 bent dan als je 9 bent ;), super leuke dag gehad en de volgende dag zijn we weer richting Vegas gereden om daar nog 1 nachtje door te brengen en daarna weer naar huis te vliegen.

Heerlijke vakantie was het!!!