Happy Hogmanay! - Reisverslag uit Dreghorn, Verenigd Koninkrijk van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Happy Hogmanay! - Reisverslag uit Dreghorn, Verenigd Koninkrijk van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Happy Hogmanay!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

01 Januari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Dreghorn

Oke we zijn aangekomen in Schotland maar de vlucht was niet echt geweldig. Ik weet niet of jullie iets gehoord of gemerkt hebben van een heftige storm? Wij wel! In het vliegtuig werd verteld dat we een "bumpy ride" tegemoet konden zien. Nou dat was het dan ook. De laatste tien minuten waren erg intens. Het vliegtuig ging alle kanten uit. Vlak voor dat het vliegtuig de grond raakte leek het nog omhoog en schuin te gaan, dus ik dacht dat de piloot het te gevaarlijk vond on te landen en uitweek naar een andere luchthaven (dit had een ander toestel wel al gedaan). Uiteindelijk zette de piloot het vliegtuig toch nog aan de grond, daar was Anki hem erg dankbaar voor. Naderhand toen het toestel veilig aan de grond stond leek het voor ons alsof het nog steeds aan het vliegen was. De wind schudde het vliegtuig heen en weer zelfs op de grond. De deur van het vliegtuig moest worden vastgehouden door een van het grondpersoneel. Goed na deze heftige ervaring hebben we overheerlijke chinees gegeten. Later de avond hebben we Hogmaney gevierd op Schotse manier. Het is hier lekker rustig als de klok 12 uur slaat! Geen vuurwerk! Heerlijk! Wel gezellige muziek en gezellige mensen. Ik was de "first foot". Dat betekend dat ik als eerste (met kolen, brood en natuurlijk een fles whisky) het huis van Ruben en Ruth binnenkwam en daarmee moest ik geluk brengen, ik hoop dat het lukt!

• 01 Januari 2007 - 15:59

Tosy En Chris:

Hey, Guideon en Anki, een heel gelukkig nieuwjaar. Ook voor al de familie en vrienden daar in Schotland.
    Nog veel plezier en tot gauw.

Tosy.

• 01 Januari 2007 - 18:58

Papa En Mama:

Ik ben zeer blij dat de piloot jullie goed aan de grond heeft gezet. Wat lijkt het me vreselijk om zo in het vliegtuig te zitten. Ik denk dat ik het uitgeschreeuwd zou hebben.
    Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben daar bij Ruben en Ruth. Veel plezier en veel groeten.
    Mama en papa

• 01 Januari 2007 - 20:06

Mama Riky:

Hallo anki en gideon,

Een akelige ervaring lijkt me dat, ik denk dat er veel passagiers na deze landing heel graag naar het toilet wilde, maar jullie hebben gelukkig weer een goede piloot in jullie vliegtuig gehad, ik wens jullie nog een paar hele leuke dagen in het schotse land.
    Groetjes

• 01 Januari 2007 - 22:42

Hans Heinrichs:

Hey, Guideon en Anki, een heel gelukkig nieuwjaar. Ook van ons. Veel plezier daar en doe Ruben en Ruth veel groeten.

• 11 Januari 2007 - 11:25

Chantal:

Verschrikkelijk lijkt me dat haha. Kan er ook maar weer eentje gebeuren he.
    Liefs