Incredible India - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Incredible India - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Incredible India

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

28 April 2009 | Nederland, Amstenrade

Ja, alweer een bericht van ons.

We hebben besloten om in de zomer vakantie ook nog 2 weken op pad te gaan in India samen met Yana & Dwayne.

17 augustus vliegen wij naar Delhi en hopen wij in 2 weken tijd zoveel mogelijk van het hindoeïstische India te kunnen ervaren.

• 29 April 2009 - 05:46

Yana:

Goh wat leuk ;) haha

Ik heb er al erg veel zin :D

Bedankt!

Kus Yana

• 29 April 2009 - 06:22

Bianca:

Wauw wat een geweldige dingen hebben jullie weer op het programma staan! Geniet van de voorpret!
    xx

• 29 April 2009 - 06:28

Carmen:

Ohhh, wat gaaf ... lijkt me een geweldige ervaring! Dat wordt geheugenkaartjes met heel veel MB's meenemen in dat kleurrijke land!
    Groetjuzzz

• 29 April 2009 - 09:34

Rachie:

Ik vind het niet normaal; dat reist maar en reist maar!!!!!
    Zijn jaloers!!!!!
    MAAR: we gunen het julie natuurlijk wel; als er mensen zijn die het verdienen dan zijn jullie dat wel!!!
    Love you!
    Kuss uit Ulestraten

• 29 April 2009 - 12:09

Mama Riky:

Wat een aventuriers en nu nemen ze Yana & Dwayne ook nog mee om van zo'n reizen te laten proeven.
    LIEFS MAMA

• 29 April 2009 - 13:35

Saskia:

Klinkt ook alweer ontzettend leuk zeg!!

• 04 Mei 2009 - 19:04

José En Eelco:

Wat een geweldige vooruitzichten hebben jullie! Ga er maar weer van genieten nu ook samen met Yana en Dwayne.
    We verheugen ons alweer op de mooie foto's die jullie altijd maken.
    Een hele fijne reis voor jullie 4tjes.
    mama José en papa Eelco.

• 31 Mei 2009 - 07:43

Marieke Cobben:

He Anki!

Belandde weer eens op jullie site! Zie dat jullie deze ozmer naar India gaan? Ik ook!!!! En ook in dezelfde periode!!! Ik vertrek 21 juli met de leerlingen naar Nepal (voor meer info: www.global-exploration.nl). Zij gaan dan 12 augustus terug en ik plak er dan nog 2 weekjes india achter! Wie weet treffen we ons daar nog, haha! Zag dat jullie ook naar Vancouver gaan? Echt te gek!!!

xxx, Marieke