Weer veilig thuis. - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Weer veilig thuis. - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Weer veilig thuis.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

16 Augustus 2006 | Nederland, Brunssum

Onze laatste dag in Auckland hebben we doorgebracht in een hotel in Auckland. Waar we voornamelijk van het bubbelbad hebben genoten en al veel geslapen hebben, voorbereiding voor de reis!

Onze terugreis begon met het inchecken in Auckland, waar we te horen kregen dat we geen handbagage mochten meenemen. Nou ja, mijn fototas gaat gewoon mee hoor, zei Anki. maar helaas niets mocht mee. Fototas in de kleine rugzak gedaan en dichtgeknoopt en met breekbaar labels ingeleverd. De terugreis was echt heel erg fijn, behalve dat het entertainmentsysteem niet echt goed werkte, en hier had vooral Gideon erg veel last van. Na ruim 28 uur onderweg gewest te zijn kwamen we aan in Londen. In Londen werd wat we nog mee hadden als handbagage (tijdschriften en boeken) gewoon weggegooid zonder uitleg waren we het kwijt. Daarna volledig gefoullieerd. Toen waren we in de terminal waar genoeg geweren klaar stonden. We zouden om 9:55 vertrokken zijn, dat hebben we niet gehaald. Om 12:00 werd er geboard, wat nog helemaal niet kon want er stonden nog 80 personen in de rij van de security, dus we hebben 1,5 uur in het vliegtuig gezeten voordat we om 13:45 vertrokken. Om 15:30 zijn we gelandt in Amsterdam, gewacht op de bagage, heel lang gewacht op de bagage. Bleek er maar 1 tas te zijn, de grote rugzak van Anki. Formulieren ingevuld. En om 17:15 waren we dan eindelijk bij Eelco en Jose.

Onze bagage is gelukkig weer terug, op maandag hadden we twee leveringen. Alles doet het nog en de foto's hebben we dan ook nu op de site gezet!!!

Zo dit was onze vakantie van 2006!!!!!

• 16 Augustus 2006 - 11:15

Laura:

Goed te horen dat jullie weer veilig thuis zijn, had al even met Anki gekletst op msn, dus eigenlijk wist ik het al...maar wilde toch even jullie laatste bericht lezen als trouwe fan! ;-)
    Die laatste foto's, WOW, das echt een paradijsje daar, SUPER! Als je hier baalt van de regen kijk je maar even terug naar die foto's, voel je je vast weer goed!!!
    Kus, laura

• 17 Augustus 2006 - 06:47

Chantal:

Ben trots op jullie!!

• 17 Augustus 2006 - 07:35

Carmen & Ralph:

Hee Anki en Gideon,

Gelukkig dat alles weer terug is en nog werkt! Het zou toch eeuwig zonde zijn geweest als jullie deze schitterende foto's kwijt waren geweest.
    Er zitten echt hele mooie tussen, die kunnen zo op een ansichtkaart!! Of als poster aan je muur!!

Geniet nog lekker na en dan kunnen jullie weer gaan dromen van jullie volgende reis.

Liefs,
    Carmen & Ralph

O ja, ook nog veel succes met het vinden van een baan!

• 17 Augustus 2006 - 15:41

Sjojs:

Nou fijn om te horen dat het na wat horten en stoten toch goed is gekomen met de bagage! Ben beniuwd naar alle verdere verhalen maar zal ze ongetwijfeld horen met ons weekendje weg!

Dikke kus ik

• 17 Augustus 2006 - 17:24

Toine & Monique:

Hallo Reizigers,

Gelukkig gezond terug gekomen en de spullen ook terugontvangen.

Nu weer terug naar real life en af en toe stiekem wegdromen en weer op vakantie zijn.

Groetjes,

Toine & Monique

• 22 Augustus 2006 - 15:25

Ruth En Ruben:

.....en benieuwd dat we zijn naar die mooie foto's en film! We kunnen haast niet wachten.

Wanneer komen jullie weer eens langs?

Groeten
    Ruth en Ruben