Jaja, we zijn op de Cooks. - Reisverslag uit Avarua, Cook Eilanden van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Jaja, we zijn op de Cooks. - Reisverslag uit Avarua, Cook Eilanden van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Jaja, we zijn op de Cooks.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

27 Juli 2006 | Cook Eilanden, Avarua

Tja, we zijn dan op de Cooks, helemaal aan de andere kant van de wereld. We zijn in de vlucht van Auckland naar hier in de tijd terug gevlogen, we vertrokken om 16:00 op de 26ste in Auckland, en we kwamen om 22:00 op de 25ste in Rarotonga aan, erg apart.
We zijn dus op het hoofdeiland, en eigenlijk hebben we twee woorden: mooi en regen. Het is hier zeker mooi, helder blauwe zee (nou ja nu na twee dagen regen iets minder blauw, maar toch blauwer dan onze Noordzee ooit zal hebben), palmbomen zover je kunt kijken.
Gister waren we nog erg optimistisch en hadden we een scooter gehuurd, zodat we overal makkelijk kunnen komen, na helemaal natgeregend te zijn en een nachtje geslapen te hebben, hebben we vanochtend besloten om de scooter in te leveren en dan maar een autootje te pakken. Een converteble nog wel, jaja, doe maar ruig, maar je het dak doen we toch maar niet open i.v.m. de regen, maar ook met dak dicht worden we nat, want het dak lekt af en toe, maar ja dit hoort allemaal bij ons avontuur. We hebben vandaag rond het eiland gereden, dit kostte ons 40 minuutjes, best grappig dat je ineens alweer in het hoofdstadje bent. Het is hier fantastisch, al helemaal als de zon zou schijnen. Maar, 'we keep our fingers crossed', dan komt de zon wel! De eilanders weten hier ook niet wat het weer van morgen gaat brengen ze zeggen namelijk "Just go with the flow!" Nou ja, dat doen we dan ook maar! Kia orana!

• 28 Juli 2006 - 09:39

De Mensjes Uit Spanje:

hallo anki en gideon, jullie hebben het goed naar de zin, maar wij ook hoor, het is hier erg warm, maar we vermaken ons erg goed, vanmorgen een heerlijke regenbui gehad , maar alleen ik heb er van genoten de rest lag nog in bed, want ik was uit bed gebeld door ..... (hi.hi.hi) HEEL VEEL GROETJES mama riky en de rest

• 28 Juli 2006 - 12:20

Ma En Dadio:

Hallo Antipoten,
    Zijn net weer terug uit een zeer warm en drook Frankrijk waar we heerlijk ehebben genoten van water, weer en bergen
    maar tegen jullie avonturen kunnen wij nooit op.Hebben (wat is internet toch een heerlijk medium) met bewondering jullie verhalen gelezen;wat een schitterende foto's, mooie compositie en wat een kleuren. Wil je er soms een kalender van laten maken? Papa is er jaloers op.
    Gaan nu de caravan leegmaken en opruimen.
    Genieten jullie nog heel veel daar op de Cooks.
    Kus voor beiden van mama José en papa Eelco.

• 28 Juli 2006 - 20:16

Bruno En Ruth:

Hi Anki en Gideon,

Wat een belevenissen allemaal. Helemaal super!
    Jullie zitten nu in de buurt van het geboorteland van mijn moeder. Nouvelle Caledonie.

Wij willen daar ook graag ooit eens naar toe gaan.

Wij hebben nu al van jullie verhalen genoten.

Genieten jullie nog maar lekker verder aan het andere einde van de wereld.

Dikke kus en liefs,

Bruno en Ruth

• 31 Juli 2006 - 16:53

Mieny En Wim:

Hoi avonturiers, net terug van het zonovergoten Spanje(veel te heet dit jaar),zijn we jullie reisverslag gaan lezen. Prachtig allemaal, geweldig om dit op zo'n jonge leegtijd al mee te maken. Daar worden wij oude bokken best wel een beetje jaloers op. We hopen voor jullie dat de zon snel gaat schijnen. Heel veel lieve groetjes.

Mieny en Wim