Nog 5 nachtjes... - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes... - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes...

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

07 Februari 2010 | Nederland, Amstenrade

Jaja,
nog maar 5 nachtjes slapen en dan ik het eindelijk zover:

Olympic Games Vancouver here we come!

Zolang geleden al geboekt en nu eindelijk daar. Vrijdag schrokken we nog: volgende week om deze tijd zitten we in het vliegtuig!!! Wat moeten we inpakken, nou geen skibroek in ieder geval, want sneeuw ligt er niet in Vancouver, hopelijk gaat onze snowboard wedstrijd op Cypreshill toch gewoon door?!?!?

We kijken allebei heel erg uit naar vrijdag...we houden jullie op de hoogte!

• 07 Februari 2010 - 10:54

Tosy:

Die vijf nachtjes zijn ook zo voorbij. De sneeuw wordt aangevoerd uit de bergen met de vrachtwagens (NOS-journaal), dus de wedstijden zullen zeker wel doorgaan. Veel plezier alvast.

Tosy. ps: het boek van Dan Brown ligt hier al een poosje!!!!

• 07 Februari 2010 - 11:15

Mama José:

Wat een leuk vooruitzicht hebben jullie. Geweldig. Ga ervan genieten want Olympische Spelen zijn toch heel bijzonder.
    Veel plezier!!
    x mama

• 07 Februari 2010 - 11:46

Leontien:

we blijven julie volgen en alvast een goede reis

• 07 Februari 2010 - 12:55

Desiree:

Geniet van jullie reis ennuhhh doe ze de groeten ;-)
    Groetjes Dees en de kids

ps tot morgen in `t barbarahoes

• 07 Februari 2010 - 14:56

Mama Riky:

Lang gewacht maar toch vanzelf gekomen, de datum van vertrek naar Vancouver.
    Wat er nu nog niet ligt , kan misschien toch nog komen,Als je slim bent hou daar toch maar rekening mee.
    Heel veel plezier , en geniet van alles.

liefs Mama

• 07 Februari 2010 - 17:18

Bianca:

Geniet er maar weer lekker van! Goede reis en veel plezier!

• 07 Februari 2010 - 18:24

Carmen & Ralph:

Nog even wat laatste voorbereidingen en dan op naar Vancouver. Geniet van deze leuke stad en alle Olympische sportiviteiten! En nu maar hopen op wat Nederlandse succesjes. Wij gaan in ieder geval alles volgen en misschien zien we jullie nog wel voorbij hossen in het HHH (Holland Heineken House).

Goede reis!

• 08 Februari 2010 - 08:06

Saskia:

Heel veel plezier gewenst!! Wat een heerlijke reis alweer. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Misschien kunnen jullie wat sneeuw vanuit Groningen meenemen...... ;-).

• 08 Februari 2010 - 15:14

Yana:

Misschien toch voor de zeker een skibroen mee Je weet maar nooit ;)

In ieder geval heel veel oranje spullen mee :D

Heel veel plezier

Kus

• 11 Februari 2010 - 15:54

Carmen:

Jaaa, er valt sneeuw op Cypress Mountain! Toch maar warme kleren mee??

Slaap lekker vannacht en morgen een goede vlucht!

xxx Carmen

• 13 Februari 2010 - 10:59

Montoi:

Hallo Lieverds, eindelijk jullie zijn er. Geniet van dit avontuur. We hopen op veel medailles zodat jullie in het HHH kunnen genieten.

Veel liefs,
    Montoi