Jammer :-(. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Jammer :-(. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Jammer :-(.

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

17 Februari 2010 | Canada, Vancouver

Niet alles is rozengeur en maneschijn hier in Vancouver ;).

Vandaag (dinsdag) hadden wij Snowboard Cross op het programma staan. Om kwart over 5 opgestaan om de Seabus om 6 uur te hebben naar Lonsdal Quay, waar vervolgens de bus die wij al geboekt en betaalt hadden naar Cypress Mountain, boven aangekomen nog steeds regen, maar ook super veel mist, maar goed het zou doorgaan! Door security, enige opstakel is kaartjes controle: FAILED!!! Shit, wat nu bleek is dat de staanplaatsen (die wij hadden ofcourse) waren afgelast, het zou te gevaarlijk zijn. Ze hadden ons in Lonsdale Quay al moeten tegenhouden, dan hadden we niet voor niks naar boven gegaan :-(. Dus weer de hele reis terug en nog net op tijd voor breakfast in het hostel :-). Zijn we maar naar het Holland Heinken House gegaan om de 500m vrouwen te volgen. Geld krijgen we overigens wel terug, eind maart misschien, hahaha:-).

• 17 Februari 2010 - 07:08

Yana:

Zo dat is inderdaad jammer Vooral omdat je je er op instelt Maar goed je bent in ieder geval wel helemaal boven geweest :P

Geniet er nog van!

Ps Ratjes maken het goed, Nicky vind ze leuk ;)

• 17 Februari 2010 - 09:03

Montoi:

Dat is zeker jammer. Maar jullie krijgen wel het geld terug.

Lijkt me ook leuk om in het hhh wedstrijden te kijken.

Kus Montoi

• 17 Februari 2010 - 09:10

Carmen & Ralph:

Heel jammer inderdaad ... maar ja, het weer kunnen ze helaas nog niet regelen. Ach, de 500m in het HHH kijken lijkt me ook erg gezellig. Al was de val van Gerritsen natuurlijk weer minder. Deze Spelen verlopen op meerdere punten niet geheel vlekkeloos, maar jullie hebben toch maar mooi van de sfeer kunnen proeven. Geniet van de laatste dagen!

Veel liefs!

• 17 Februari 2010 - 10:01

Maike:

Hoi hoi,

Wat jammer, maar zag het al op tv dat er delay was. Zou wel stoer zijn om te zien, heb de mannelijke Snow Cross gekeken, super vet om te zien.

Nog heel veel plezier daar

X Maike

• 17 Februari 2010 - 12:54

Pappa Jos:

Je bent niet de enige die zegt JAMMER. Vraag maar aan Annet Gerritsen.!!!Hoe gaat het zo bij dat Holland house, kun je daar zomaar naar binnen ??
    Jullie voor ellende is toch goed gekomen met die 5000 meter, of niet??
    Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

• 17 Februari 2010 - 13:02

Jolanda:

Hehe wat jammer......
    Verder alles ok? Bevalt het goed?
    Geniet er lekker van.

Liefs Jolanda

• 17 Februari 2010 - 19:39

Papa Eelco:

Wat jammer!!!!!
    Maar er gaat wel meer mis in Canada: ijsveegmachine, start biatlon ... Ben bij dat jullie niet direct ná de sprintwedstijd dames het vliegtuig moesten halen, want dat wachtte niet ...
    En ... op tijd voor het ontbijt in het hostel, toch nog iets goeds om de dag mee te beginnen.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen in het HHH. En naar de foto's natuurlijk want die zullen ook wel de omgeving laten zien.
    Geniet nog van jullie verblijf en van Zweden - Duitsland!
    Lieve groet.

• 17 Februari 2010 - 19:42

Bianca:

Dat is balen! Hoop dat jullie nog wat anders leuks op het programma hebben staan! Veel plezier nog. xx

• 18 Februari 2010 - 12:03

Desiree:

Balen!!!!

• 18 Februari 2010 - 14:55

Ruben, Ruth En Liam:

Inderdaad erg jammer. Kijken erg uit naar foto's en verhalen.

Hebben jullie nog kaartjes weten te bemachtigen voor een onderdeel op de donderdag?

Veel plezier nog tijdens jullie laatste paar dagen.

Groeten