Aan de vooravond van onze grote reis! - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Aan de vooravond van onze grote reis! - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Aan de vooravond van onze grote reis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

09 Juli 2006 | Nederland, Hoensbroek

Nog één nachtje slapen en dan gaat onze reis beginnen. om 20:00 vertrekken we vanaf Schiphol eerst naar Frankfurt, waar we over stappen van KLM naar Qantas (direct vanaf Frankfurt vertrekken zou duurder zijn geweest). Dan vliegen we via Singapore (tankstop) naar Sydney waar we ook weer een stop hebben en dan doorvliegen naar Auckland, onze eerste bestemming.

Onze planning: de eerste drie dagen (vanaf woensdag) zijn we te vinden in Auckland, waar de stad zullen gaan bekijken. Vanaf de zaterdag hebben we (nou ja Anki zal moeten rijden) een camper gehuurd waarmee we het North land en Central van het Noordereiland zullen gaan bekijken. Na 10 dagen moeten we de camper weer inleveren en dan zit bijna ons Nieuw-Zeeland gedeelte erop.

Op woensdag 26 juli zullen we op het vliegtuig stappen naar Rarotonga (het hoofdeiland van de Cook Eilanden) en daar komen we op dinsdag 25 juli aan!!! Raar he? we overschrijden de datumgrens! De eerste week zullen we waarschijnlijk op het hoofdeiland gaan wandelen en fietsen en vooral relaxen! Daarna zullen we nog met een propellervliegtuigje naar een attol, Aitutaki, vliegen! Op beide eilanden hebben we beachhuts geboekt, direct aan de lagune!!! Goh, wat zullen wij het zwaar krijgen!!!

Vanaf woensdag 9 augustus zijn we al weer aan de terugreis begonnen, eerst weer van het attol, Aitutaki, naar Rarotonga. Dan van Rarotonga naar Nieuw-Zeeland, en de terugreis van Nieuw-Zeeland naar huis, zal weer eerst via Sydney, dan een tankstop in Bangkok, naar London en als eindbestemming Schiphol.

Op 12 augustus zullen we rond het middaguur aankomen, met een flinke jetlag en een feestje 's avonds voor de boeg!

We zullen jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van deze reis, wij hebben op dit moment alles ingepakt en hebben er heel erg veel zin in!!!!!

• 09 Juli 2006 - 18:59

Koen:

Veel plezier! Groetjes Koen

• 09 Juli 2006 - 19:42

Tosy En Chris:

Goede reis,veel plezier en
    geniet van al het moois dat jullie gaan zien. Wij verheugen ons op de foto's die jullie zullen maken. Doech Tosy

• 09 Juli 2006 - 22:45

Thijzer:

Gideon, Anki,

Gedraag jullie een beetje daar aan de andere kant van de beschaafde wereld! Niet dat we klachten krijgen.

Bovenal: laat jullie niks doen wat jullie niet graag hebben!

Goeie reis en maak maar flink foto's. We zullen jullie site eens wat vaker bezoeken als we verder geen flikker te doen hebben.

Thijs & Jenny

• 10 Juli 2006 - 06:21

Wendy:

Hey Gidi en Anki!
    Heel veel plezier en een goede (lange) reis! Geniet ervan.
    Groetjes Wendy

• 10 Juli 2006 - 07:12

Bianca:

De allereerte keer met z´n tweetjes op vakantie en dan zo´n geweldige reis maken. Gewoon SUPER!!! Ontzettend veel plezier en geniet ervan!

• 10 Juli 2006 - 07:15

Toine & Monique:

Hallo Anki & Gideon,

Wij wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe uitdaging. We hopen dat jullie veel mooie dingen zien en ervan genieten.

Veel plezier,

Kus

Toine & Monique

• 10 Juli 2006 - 07:52

Ruben & Ruth:

Heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!

Groeten Ruben & Ruth

• 10 Juli 2006 - 08:06

Linda H:

Geniet ervan!En heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!

Groetjes!

• 10 Juli 2006 - 12:41

Margreet:

Wat gaaf!!!Na Ghana nu weer reizen...ik ben best een béétje jaloers!Heel veel reisplezier, en ik ga jullie verhalen zeker volgen!

Groerten Margreet

• 10 Juli 2006 - 13:13

Papa Eelco En Mama José:

Hoi lieverds,
    Een hele fijne reis daar aan de andere kant van de wereld. Heel veel plezier en geniet maar heel veel van wat jullie daar te zien krijgen.
    Schatjes het allerbeste en tot 12 augustus in Schiphol.
    mama en papa

• 10 Juli 2006 - 14:26

Mama Riky:

Een hele fijne tijd toegewenst , maak veel foto's , zodat wij later kunnen meegenieten. kus.

• 10 Juli 2006 - 15:49

Ron:

Wij wensen jullie een onvergetelijke reis en geniet er met volle teugen van. Denk eraan,
    als het gezellig is vliegt de tijd.
    Veel plezier

• 10 Juli 2006 - 19:09

Eefje:

maak er een onvergetelijke herinnering van
    hier moet je de rest van je leven op 'teren'
    groetjes

• 10 Juli 2006 - 21:34

Remko En Suraimy:

Héél véél plezier!!! Wat een leuke ervaring... Ik zou zo met jullie ruilen!

Groetjes,
    Rem & Su

• 11 Juli 2006 - 09:31

Rob En Tiny:

Nou Anki en Gideon, Wij wensen jullie de tijd van jullie leven.Maak er iets leuks van en als jullie op het witte strand liggen en jullie drinken een heerlijke coctail uit een kokosnoot denk dan heel even aan iedereen hier.
    Groetjes en knuffels van ons beide.