Buenos dias, Argentina! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Buenos dias, Argentina! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Buenos dias, Argentina!

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

03 Juli 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Na een vlucht van 12 uur vanaf Madrid zijn we veilig aangekomen in Buenos Aires. Via de bus en een busje zijn we aangekomen bij de hostel. Toen we werden afgezet, dachten we even, owjee waar zijn we terecht gekomen. Maar eenmaal binnen bleek het een moie hosel te zijn, met echt een patio waar alle kamers aan liggen, en de kamers zijn echt heel erg mooi ingercht, klein, maar erg netjes.
In het hostel zit een soort reisbureau en daar hebben we vanochtend dan ook maar gelijk een bezoek aangebracht. We hebben nu geregeld dat we donderdag met de bus naar het zuiden gaan, met een tussenstop en excursie in Puerto Madryn. Vervolgens naar El Calafate, ook met excursie. Dan met het vliegtuig terug.

Voor vandaag hebben we een tripje naar de bekende wijk La Boca, dus we zijn benieuwd.

Jullie horen wel weer wat van ons.

• 03 Juli 2007 - 14:55

Tosy:

Hey..., gossie.., jullie zijn er al...??? Nu zie je maar weer dat de aarde helemaal niet zo groot is (hi, hi, hi) Hebben jullie al foto's..??
    Hoe is het eten..???

Veel plezier samen..

Tosy.

• 03 Juli 2007 - 17:20

Yana :

Jullie zijn veilig aan gekomen, dat is een goed begin en het einde is nog lang niet in zicht. Ik verheug me enorm op jullie foto's en verhalen.

Mijn presentatie is goed gegaan, ze probeerde me uit de tent te lokken, maar bleef kalm en heb zo goed als t ging de vragen beantwoord.
    Mam was komen luisteren en was zeer tevreden :D

Ik wens jullie nog heel veel avontuur en plezier!

Kussie kussie knuffel

• 03 Juli 2007 - 18:48

Mama Riky:

Een hele goede reis en veel plezier

• 03 Juli 2007 - 19:19

Henk Marian:

We wensen jullie een fijne reis en zien uit naar de fotós en de reisverslagen
    Groetjes

• 03 Juli 2007 - 19:35

Papa Eelco:

wel, wel, maar 12 uur gevlogen! peuleschilletje dus voor jullie; eerste induk dus is heel positief, houden zo; en met de bus zien jullie dus Argentinië aan je voorbij trekken; ik ben echt benieuwd naar de foto's en jullie bevindingen van het land en de mensen;

veel plezier en een fijne reis.
    Knoevel voor jullie beiden.

• 03 Juli 2007 - 20:15

Pappa Jos:

2e poging> 6 minuten over 3 vanochtend sms ontvangen. Daarna toch nog lekker geslapen. Geeft wel wat rust als je weet dat je aan de grond bent. Geniet, geniet en ik zou zeggen geniet ervan.

• 03 Juli 2007 - 20:19

Jolanda:

Hé Gideon en Anki,

Ik wist helemaal niet dat jullie zo snel al op vakantie zouden gaan. Kwam per toeval op jullie site terecht.
    Ik wens jullie een super vakantie, geniet ervan!
    Tot over een paar weken.

Jolanda

• 03 Juli 2007 - 20:19

Mama José:

Gideon en Anki,
    Een hele fijne reis richting het zuiden, en geniet maar van het land.
    Veel reisplezier en maak foto's zodat we als jullie terug zijn met jullie kunnen mee genieten.

Kus,
    mama José

• 03 Juli 2007 - 21:04

Liam:

Lieve ome Gideon en Tante Anki,

I am glad you have arrived safely and like your accomodation.

Enjoy the rest of your trip!

xxx

• 03 Juli 2007 - 21:12

Mi, Ra, Finn Faye:

2de poging!
    Lieve lieverds,
    Wat super dat jullie kennismaking met Argentinië zo prettig is verlopen! Blijf lekker verder genieten en maak van alles foto's zodat jullie ons straks alles kunnen showen en vertellen! Verheugen ons erop!
    Morgen gaan wij ook op vakantie; dus tot over 3 weken!
    Dikke kuss,
    Michael en Rachel
    Finn Faye

• 04 Juli 2007 - 10:16

El Loco:

Hola,
    cómo va con su. Pozo que oír su ha aterrizado.
    mucho pozo del placer y de la mirada.

El Loco

• 04 Juli 2007 - 10:50

Relie:

veilig geland dat is al een goeie
    en voor slapen is het goed nu wat wil je nog meer veel zien is nu het belangrijkste wacht op jullie volgende bericht foto's
    knuffel reeltje

• 20 Juli 2007 - 15:27

Leontien En Rinus:

fijn dat jullie het zo leuk hebben.
    we zijn ontzettend benieuwd nar jullie belevenissen.
    groetjes,