Nog eventjes! - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Nog eventjes! - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Nog eventjes!

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

02 Augustus 2009 | Nederland, Amstenrade

Nog 2 weekjes wachten en dan is het eindelijk zover: vakantie!

Dan vliegen we naar India, en daar zijn we erg benieuwd naar, je ziet er zoveel van op televisie en in boekjes en zelfs de film Slumdog miljonair geeft aan hoe het in India is. Allemaal leuk een aardig, maar de grote vraag is: hoe wij het zelf zullen vinden? We hebben er in ieder geval erg veel zin in, dus laat maar komen!

• 02 Augustus 2009 - 09:58

Dwayne & Yana:

Wij hebben er ook erg veel zin in :D

Kus

• 02 Augustus 2009 - 11:08

Pa Eelco En Ma José:

Nog even volhouden, maar dan......kunnen jullie er weer echt van gaan genieten.
    Alvast een hele goede reis en een veilige thuiskomst.
    Dikke kus van
    Eelco en José

• 02 Augustus 2009 - 12:27

Mama:

Ja erg spannend allemaal,
    Dat jullie gaan genieten, daar twijfel ik niet aan.
    Nog eventjes aftellen.

Groetjes

• 02 Augustus 2009 - 19:55

Bianca:

Hee wereldreizigers!

Wat grappig, vorig jaar konden we elkaars blog lezen vanuit Japan en Ecuador. Dit jaar zitten jullie in India, terwijl we jullie kunnen volgen vanuit Suriname en Bonaire.

Wat een vervelend leven hebben we, he?!

Geniet er van met z'n allen! xx

• 02 Augustus 2009 - 21:47

Wil Frenken:

Hallo allemaal

Wij uit Sittard wensen jullie allemaal een fijne vakantie toe en hopen dat jullie weer gezond terug komen.

Groetjes van Rinie en Wil Frenken

• 09 Augustus 2009 - 13:35

Rob:

heej! Eerst naar Hilversum, dan naar India. Bijna even ver;) haha.
    Mijn god wat hebben jullie al veel landen staan!
    Heel veel plezier alvast in India, Go For It!

We houden elkaar op de hoogte zo tussen India en Australie in.

Groetjes Rob

• 11 Augustus 2009 - 14:19

Montoi:

He lieverds,

Nog twee heeeeele weken wachten lukt dat wel?

Wij hopen dat jullie net zo genieten als van jullie andere reizen en Yana & Dwayne, kijk maar goed naar je zus en schoonbroer die hebben ervaring, heeeeel veeeel plezier

Montoi

• 17 Augustus 2009 - 16:54

Mama José:

Hoi Lieverds
    Een hele fijne vakantie en geniet ervan.
    Kus papa en mama

• 17 Augustus 2009 - 21:31

The Reijndertjes:

Lieverds, heeeel veel plezier!!! We verheugen ons nu al op jullie foto's!! Foto-avond meteen plannen bij terugkomst!!

Kuss en genieten!!
    Mike en Rach