Nara - Reisverslag uit Nara, Japan van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Nara - Reisverslag uit Nara, Japan van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Nara

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

26 Juli 2008 | Japan, Nara

Zo, na Kyoto zijn we met de trein een kleien uurtje verder gereisd nar Nara. De originele hoofdstad van Japan en als we de tempels en schrijnen in Kyoto al mooi vonden, dan is Nara nog mooier. Rond 12 uur donderdag kwamen we aan in Nara, gelijk naar het hotel dat we hadden uitgekozen, maar helaas die ging pas om 15 uur open. Gideon en Michael zijn toen naar de Tourist Information centre gegaan en hebben toen een heel leuk klein B&B gevonden, we hebben hier onze spullen gedropt en zijn begonnen met wandelen, de route uit de Lonely Planet. Helaas net goed en wel begonnen, werd Anki erg bevangen door de warmte, duizelig, misselijk iets te veel van het goede. Vooral het warme weer en het vele lopen eist dan zijn tol, vooral als je bedenkt dat we 7 dagen last hebben van jetlag. Terug naar B&B, maar helaas via een omweg terwijl wij dachten dat het korter was. Toen is ze meteen gaan slapen en `s avonds en noodle soepje gegeten en daarna weer alleen maar geslapen. Vrijdag voelde ze zich al weer wat beter en zijn we op een rustig tempo en veel rustpauzes hebben we de route afgelegd. Het grootste houten gebouw, tempel, met het grootste boeddha beeld in een tempel, geweldig mooi. Michael is nog door een gat geklommen dat zo groot zou zijn als de neusgat van deze grote boeddha. Daarna nog mooie tempels en schrijnen gezien, de laatste met heel veel lantaarns, hangende en stenen staande, deze worden allemaal aangemaakt tijdens de lichtceremonie, 3000 lantaarns!!! Nog even door het stadje, even gerust en `s avonds lekker gegeten. Waarna we met z`n allen hebben geMarioKart in SegaWorld, hahaha!!!! Gideon en hebben geMarioKart in SegaWorld, hahaha!!!! Gideon en Michael zijn toen nog even door gegaan en Anki en Monique hebben lekker gelezen in de B&B. Nu gaan we naar de trein op naar de volgende bestemming!!!

• 26 Juli 2008 - 08:13

Monique:

Hey ank, gi, michael en monique. Gaat goed zo te horen. Ben wel een beetje jaloers op jullie mooie weer (hier vandaag mooi afgelopen week 15 graden :( )
    Nog veel plezier.....

Liefs xxx mo

• 26 Juli 2008 - 18:08

Montoi:

Hallo jullie 4tjes,

Mooi mooi mooi weer, denken jullie wel eraan dat het anders warm is dan hier, veeeeeeeeeel drinken schatjes.

Kus Montoi

• 27 Juli 2008 - 07:35

Eugenie:

Hallo Globetrotters,

Leuk jullie weer te volgen. Geniet ervan en veel plezier.
    JoBi zijn ook veilig aangekomen in Ecuador.
    Fijne vakantie, liefs en groetjes Wout en Eugenie.

• 28 Juli 2008 - 08:25

Pappa Jos:

Ja eindelijk een reactie van mij. Ziet er weer allemaal goed en spannend uit op jullie reis. Nu met z'n 4'n zal het ook wel weer anders zijn. Anki je sms komen allemaal aan hoor dank voor berichtgeving. Geniet en denk aan eigen lichaam soms gewoon een dag niksen kan geen kwaad. Dan is een zwembad erg lekker. Gr aan de vier van limburg.