We gaan zo vertrekken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu We gaan zo vertrekken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

We gaan zo vertrekken...

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

20 December 2013 | Nederland, Amsterdam

We zijn al ingecheckt en ons paspoort is ook weer goedgekeurd, klaar voor vertrek. De feestdagen in Las Vegas en California, wat waarderen we het enorm dat we dit ook nog kunnen doen dit jaar. Dankbaar voor al onze reizen en wat heeft het ons al de nodige rijkdom aan ervaringen opgeleverd! En deze keer zal niet anders zijn; we gaan weer genieten!

• 20 December 2013 - 08:04

Leontien:

Geniet ervan en een hele goede vlucht

• 20 December 2013 - 08:14

Tante Aurelie :

Anki Gideon ik hoop dat het een aangename reis word
    en wens jullie in las Vegas Amerika veel plezier xxjes

• 20 December 2013 - 08:22

Mapa:

Goede reis
    En geniet er van.
    XXXX

• 20 December 2013 - 09:25

Eugenie En Wout:

Hoi Anki en Gideon, laat al het moois maar weer over jullie heen komen en geniet van hetgeen je weer gaat beleven. Zullen wel weer heel bijzondere feestdagen worden.

• 20 December 2013 - 10:59

Saskia:

Heeeeeeel veel plezier!!!!

• 20 December 2013 - 14:24

Frans Smeets:

Goede vlucht en fijne dagen!
    Anne-Marie en Frans

• 20 December 2013 - 20:22

Vera Postulart:

Geniet er van, Las Vegas is supers, je komt soms ogen te kort.

• 20 December 2013 - 20:58

Ma&pa:

Een fijne reis en heel veel plezier samen!

• 21 December 2013 - 09:57

Nicole:

Heeeeel fijne feestdagen in Las Vegas en Californie!!! Geen witte kerst dit jaar, maar heeeeel veel glitter en glamour! Geniet ervan! Liefs van de Firma Feijen!