WeekendjeWeg.NL - Reisverslag uit Putten, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu WeekendjeWeg.NL - Reisverslag uit Putten, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

WeekendjeWeg.NL

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

16 Oktober 2006 | Nederland, Putten

Jaja, we alweer een mini-vakantie erop zitten. Gideon en zijn zus Rachel hadden bedacht dat ze na 6 weken werken, toch wel weer toe waren aan een vakantie, dus hebben we met ons zessen een huisje geboekt. De auto volgeladen (want die is echt wel vol met de spullen van die twee kleintje Finn en Faye). Op zaterdag hebben we een beetje gezwommen, gewandeld en heerlijk gegourmet. Op zondag zijn we naar het dolphinarium gereden en daar was het heel erg druk en heel erg duur: €23,- p.p. om binnen te komen. En dat is duur als je bedenkt dat het park nog kleiner is dan het GaiaParc in Kerkrade. Dolfijnenshow gezien en de rest, maar het was koud en ontieglijk druk. dus toen we om 15:00 weer naar het huisje reden, waren we allemaal moe.
Op maandag zijn we via de Apenheul terug naar Limburg gereden. De Apenheul is echt een aanrader en super leuk en helemaal niet duur (als je een abonnement hebt van het GaiaParc = gratis). Gideon stond op een gegeven foto's te maken doodshoofdaapjes sprong er eentje op zijn schouder, het bewijs is geleverd: soort zoekt soort!
Het was een heel leuk WeekendjeWeg.nl.

• 30 Oktober 2006 - 17:30

Jos V:

Een beetje laat of niet dan!!
    Blij dat er nog iemand is die weleens op je schouder springt!!!!

• 09 November 2006 - 16:40

Riky:

He, waar zijn de foto's?????

• 07 Februari 2007 - 21:05

Pap En Mam:

Af en toe even er tussen uit is goed.
    Geniet er maar van.
    Ga zo door!!!