Ziek! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Ziek! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Ziek!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

28 September 2005 | Ghana, Accra

Jaja, erg vervelend, maar het is dan toch al gebeurd.

We zijn ziek, en dat is erg vervelend als je in een vreemd land zit en je bent ook nog op outreach gegaan.

Want zondag hadden we beide last van diarree en hebben hiervoor medicatie gekregen, omdat we waarschijnlijk verkeerd water hadden gedronken.
Maandag voelden we ons niet helemaal top, maar toch maar meegegaan op outreach, dit was een verkeerde keuze!!!!!
Maandag uiteindelijk aangekomen op eindbestemming had vooral Janneke het erg moeilijk, ze was heel erg moe en futloos. Anki had dit in mindere mate.

Dinsdag ochtend kon Janneke zelfs niet de energie opbrengen om te eten. We zijn toen in het hotel gebleven totdat Katherine ons kwam halen waneer we in Conny's huis (een NL-dame die even op vakantie was) konden.
Eerst zijn we toen met Janneke naar het lab gegaan om een bloedtest op typhus en malaria te doen.
Daarna heeft Janneke weer hele middag geslapen en Anki ook wel wat dutjes.

De labuitslag van Janneke: ze heeft lichte malaria en lichte typhus, vandaar dat ze zich zo belabberd voelt. Gelukkig zijn we er vroeg bij en is er goede medicatie.

Anki heeft vandaag (woensdag) een test laten doen, hieruit blijkt ook lichte malaria.

Maar goed het is erg vervelend om ziek te zijn en vooral nu het hier ook echt warm begint te worden.

We zullen snel weer een leuker bericht plaatsen!!!!!