Vakantie 2007! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Vakantie 2007! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Vakantie 2007!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

27 Februari 2007 | Nederland, Brunssum

Waar gaan wij dit jaar heen???

We hebben ons vliegticket geboekt en die brengt ons van Amsterdam, via Barcelona, naar Buenos Aires.

Van 2 juli t/m 23 juli zijn wij te vinden in Argentinië.

Hoe, wat en waar in Argentinië weten we nog niet, we hebben wel zo onze ideeën, maar die komen nog niet met elkaar overeen.
Dat moeten we nog even op elkaar afstemmen, maar daar hebben we nog even de tijd voor :)!

• 27 Februari 2007 - 11:26

Tosy:

Tjonge..., zeg, dat is ook niet naast de deur.
    Jullie zijn echte "wereldreizigers"
    Spannenddddd......allemaal.
    Geniet er maar van....!!!!!

gr Tosy.

• 27 Februari 2007 - 11:35

Toine:

Dan wordt het tijd voor spaanse les.

Alvast veel plezier met jullie voorbereiding.

• 27 Februari 2007 - 14:39

Mama José:

Weer zo'n verre reis. Jullie krijgen er maar niet genoeg van. Maar nu het nog gaat geniet er maar van.
    Gideon en Anki ik hoop dat jullie in Argentinië net zoveel zien en genieten als het vorig jaar in Nieuw Zeeland en de Cook eilanden. Maar jullie kennende zal dat wel lukken. Heel veel succes met het vinden van jullie plannen maar dat zal ongetwijfeld ook wel lukken.
    Groetjes

mama José

• 27 Februari 2007 - 16:05

Laura:

Heeej!
    Wat leuk dat jullie weer zo'n mooie reis gaan maken. Echt super zeg. Een vriend van ons zit nu ook in Zuid-Amerika en die vind het echt te gek!
    Hoe is het verder met je Gideon? Nog altijd flink aant werk?
    Groetjes, laura (ken je me nog? hihihi)

• 27 Februari 2007 - 18:09

Yana:

Ik verwachte een berichtje over de dagen bij Liam. Maar dit is ook sprankelend nieuws :P! Argentinië lijkt me heel erg mooi. Trouwens als jullie een tolk nodig hebben, haha :D ;)

• 28 Februari 2007 - 15:59

Mama Riky:

Ja hoor, dat doet maar, heel veeel plezier met de voorbereidingen.

• 11 Juni 2007 - 13:44

Celine+jitske:

hallo meester,

ik hoop dat u het leuk heeft gevonden met bivak.
    en we zijn blij dat u weer terug komt!!!

groetjes celine en jitske

• 21 Juni 2007 - 17:02

Jorn:

meester waarom kunt u niet blijven op school??

groetje jorn

• 21 Juni 2007 - 17:07

Sanne Godec:

Waarom kunt u niet blijven.
    U geeft heus wel goed les hoor!!!!:D
    Ik vind het echt jammer dat u weg gaat ik denk de hele klas wel.
    Groetjes sanne:)

• 25 Juni 2007 - 10:51

Hutjemutje:

Beste Gideon en Anki.

Ik hoop dat jullie een fijn vakantie tegemoet gaan en dat jullie misschien wat leuke inspiratie opdoen,zodat wij dat misschien bij de Scouting kunnen gebruiken.

Scouting groetjes voor jullie van Beverstaf Scouting ST Willibrordus Treebeek.

• 28 Juni 2007 - 13:47

Hoi meester,
    ik vind het jammer dat u nu weg bent dat als ik op school kom geen goedemorgen kan zeggen tegen die liefste meester:'( nog eel veel zomergroeten van sanne.

• 28 Juni 2007 - 13:48

:'(