Onze volgende vakantie is geboekt!!!! - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Onze volgende vakantie is geboekt!!!! - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Onze volgende vakantie is geboekt!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

23 Januari 2006 | Nederland, Hoensbroek

Ja het is zover! We hebben geboekt, we gaan samen lekker 5 weken vakantie vieren in Nieuw-Zeeland en op de Cook Eilanden! Daarvoor zal Gideon nog een weekje in Zweden te bewonderen zijn. Ons reis schema: 1 juli - 6 juli: Zweden
10 juli (via Amsterdam, Frankfurt en Sydney naar Auckland)- 25 juli Nieuw Zeeland
25 juli - 10 augustus Cook Eilanden en we vliegen terug weer via Auckland, Sydney, Londen en Amsterdam.

• 09 Juli 2006 - 06:33

Tosy En Chris:

Leuk dat jullie weer een site hebben, kunnen we jullie een beetje volgen op jullie pad.
    Goede reis morgen en veel plezier enne pas goed op elkaar!!!

• 02 Augustus 2006 - 19:34

Mama En Papa:

Anki en Gideon Heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.
    Goede reis!
    mama en papa