Nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen...

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

20 December 2008 | Nederland, Brunssum

...dan brengt het vliegtuig ons naar de Big Apple! Yep, wij vliegen 1ste kerstdag naar NEW YORK!
Daar gaan we de rest van kerst en oud op nieuw meemaken, we zijn benieuwd wat we allemaal tegen gaan komen. Maar jullie kunnen meelezen as usual.

Iedereen fijne feestdagen gewenst!

• 20 December 2008 - 14:39

Bianca:

Echt supergaaf!!! Have fun en rust een beetje uit voordat het grote klussen begint!

• 20 December 2008 - 14:53

Yana:

We zien jullie daar!!!! :D

Veel plezier!

Kus

• 20 December 2008 - 15:13

Tosy:

Hey...., hartstikke leuk..!!!!
    Zie ik dat Yaantje ook gaat...??
    Aan allemaal heel veel plezier en geniet ervan...
    Fijne Kertsdagen en een goed Oud op Nieuw....!
    Tot volgend jaar....
    XXXXXxxxxxx.

Tosy.

• 20 December 2008 - 17:58

Mama Riky:

Wat zijn jullie toch avonturiers.
    We hopen dat jullie een hele fijne tijd daar overzees hebben.

Merry Christmas and a Happy New Year

Papa en Mama

• 21 December 2008 - 14:12

Papa En Mama Breuls:

Hoi Lieverds,
    Ga ook nu genieten van jullie mooie reis.
    Hele fijne Kerstdagen en een heel fijn en gezond 2009.
    Kus mama en papa

• 22 December 2008 - 10:15

Joyce:

Zozo, klinkt niet verkeerd! Ik wens jullie veel plezier en geniet ervan! Veel groetjes Joyce
    Fijne dagen!!!!

• 27 December 2008 - 10:33

Monique En Toine:

nu weer naar de Big Apple, koop daar maar een appartementje, gezien de dollar en de huizenprijzen daar hebben jullie nu een koopje......

Veel plezier in de u states nights.

En een fijne jaarwisseling, we zullen het jaar 6 uur eerder wisselen, zullen we jullie bellen hoe het hier is geweest en of en nog computers zijn uitgevallen.

Greetz, Monique en Toine

• 29 December 2008 - 13:06

Leontien:

Ik kan jullie maar niet vinden in new york
    maken jullie geen gebruik van waar ben jij?
    Liefs leontien en rinus

• 29 December 2008 - 20:37

Jolanda:

Hé Anki en Gideon,

Hoe is het ermee? Bevalt het goed? Deze keer ben ik wel jaloers op jullie.
    Ik wens jullie vanaf deze plek alvast een hele goeie roetsj naar 2009.
    Ik hoop dat het nieuwe jaar voor jullie veel geluk, liefde en gezondheid zal brengen.

Liefs van Jolanda (en Pablo en Yannick natuurlijk)

• 30 December 2008 - 18:54

Bianca:

Witte Kerst gehad daar? Een heel fijn en spetterend uiteinde!!!