We hebben eindelijk geboekt!!!!! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu We hebben eindelijk geboekt!!!!! - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

We hebben eindelijk geboekt!!!!!

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

11 Juni 2008 | Nederland, Brunssum

Ja, ja eindelijk is de kogel door de kerk! Het heeft even geduurd, omdat we eigenlijk eerst andere plannen hadden met een oud camperbusje, maar helaas zijn die iets buiten ons budget. Dan moet je nog gaan beslissen met z'n vieren waar de reis dan naar toe gaat. We gaan namelijk met Micheal en Monique dit jaar op vakantie en de bestemming is:

JAPAN

Van 17 juli t/m 9 augustus zijn wij wederom aan de andere kant van de wereld te vinden.

• 11 Juni 2008 - 09:18

Leontien:

Ga ervan genieten.
    We zien de foto's wel en jullie verslag.
    Alvast veel plezier bij de voorbereidingen.
    Leontien en rinus

• 11 Juni 2008 - 12:59

Mama José:

Hopelijk wordt het net zo'n mooie reis als al die andere reizen van jullie.
    Ga ervan genieten en heel veel plezier. We zullen wel weer veel genieten van jullie foto's.
    kus mama

• 11 Juni 2008 - 13:37

Laura:

Heeej Gideon!
    Ik krijg nog steeds je berichtjes van toen je naar Afrika bent geweest en eigenlijk is dat wel leuk, zo lees ik nog een beetje hoe het met je gaat! Alweer een mooie reis voor de boeg zeg, wowie! Wij hebben dit keer ook een mooie vakantie in het vooruitzicht, gaan binnenkort voor 4 weken naar Java en Bali. Heb er enorm veel zin in! Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier met zijn viertjes, doe Michael en Monique maar de groetjes van mij!!! En ik volg jullie verhalen wel weer vanaf hier!
    Groetjes, Laura

Wil Frenken
    oet Zitterd

• 12 Juni 2008 - 14:12

Dwayne & Yana:

Gemeen hoor dat jullie onze droomreis gaan maken :P

Toch wensen wij jullie heeel veeel plezier!

Want ons moment komt ooit nog wel ;)

Dikke Knuffel

• 14 Juni 2008 - 16:02

Tosy:

Gaaf....!!! Zo'n mooie reis voor de boeg....
    Heerlijk.., dat jullie dit gaan ondernemen...

lieve groetjes Tosy.

• 27 Juni 2008 - 16:15

Bianca:

Hee Anki, jullie gaan nog eerder weg! O en wat een gave reis gaat ook dat weer worden! Super! Dan kan ik jullie voor ons vertrek nog even volgen. Alvast heel veel pleziet toegewenst!

• 17 Juli 2008 - 07:42

Montoi:

Hallo jullie 4tjes,

wij hopen dat jullie van dit avontuur net zo genieten als van de andere avonturen. Veilige Reis en we zullen weer gaan genieten van de verslagen.

Kus Montoi