Weer thuis, helaas ;( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Weer thuis, helaas ;( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Weer thuis, helaas ;(

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

21 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Ja, we zijn weer thuis (helaas), maar ik zal eerst onze week afmaken...

Woensdag zijn we eerst richting BC place en Olympic Village gelopen om daar toch ook een kijkje te nemen. Olympic Village kwam je natuurlijk niet in, maar vanaf de brug hadden we toch een goed zicht erop, niet dat daar veel spannends gebeurd by the way. 's Middags zijn we naar de ijshockeywedstrijd van Zweden - Duitsland, wat een ervaring ikzelf (Anki) had nog nooit een wedstrijd live in het stadion bekeken, maar wat is dat een gave sport zeg!!! Gelukkig heeft Zweden gewonnen met 2-0. Wij juigden natuurlijk voor de Zweedse ploeg!!!
Donderdag zijn we weer naar het HHH gegaan om de 1000m van de vrouwen te bekijken, super!!! Twee medailles opgehaald. Goede sfeer in HHH, vooral ook alle Canadeese fans die natuurlijk goud hadden!

Vrijdag was het alweer tijd om naar huis te gaan, trein gepakt naar het vliegveld en de eerste vlucht naar Calgary, vervolgens Londen en toen Brussel.

Wat een ervaring zo die Olympische spelen zeg!!! Zeker de moeite om nog eens over te doen! De sfeer wat er in zo'n hele stad hangt, iedereen is er voor de sport. Iedereen is vriendelijk en vrolijk. Natuurlijk heel veel Canadezen, die ook alles uit hun kast hebben getrokken om te laten zien dat ze Canadezen zijn, hahaha, truien, jassen, handschoenen, alles waar maar Canada opstond werd aangetrokken. De stad zelf was natuurlijk ook flink aangekleedt, zowel met de Olympische kleuren als de Canadese kleuren en vlaggen! Zelf hebben wij hier ook aan bijgedragen, want de NL-vlag hing trots voor ons raam van het hostel ;).

Kortom een super week!

(nu maar hopen dat de jetlag snel bijtrekt ;) )

• 21 Februari 2010 - 20:20

Anki:

Heb ook de foto's bij de vorige 2 berichten geplaatst!!!

• 21 Februari 2010 - 21:02

Mama Riky:

Jammer dat zo'n week zo snel omgaat. Maar jullie zijn weer een ervaring rijker en dat nemen ze jullie niet meer af.
    We zullen duimen dat de Jat-leg snel over zal zijn. Trouwens het werk wacht toch weer, jullie zullen wel moeten!!!!
    Nu op naar het volgende!!!!!! , maar eerst jullie nieuwe huisdier.

Groetjes Mama

• 22 Februari 2010 - 09:49

Mama José:

Zeker jammer dat het alweer voorbij is, maar het voornaamste is dat jullie super genoten hebben van deze reis. De volgende reis staat alweer bijna voor de deur.
    Groetjes en werk ze.

• 30 April 2010 - 06:40

Marieke Cobben:

He Anki,

Komende zomer ga ik sowieso met leerlingen 3 weken naar Peru, maar goed dan blijven er nog 4 weken over, haha! Ik ben aan het rondkijken voor een leuk reisje. China en Japan trekken me wel. Ik heb een betaalbaar ticket naar Japan gevonden, maar die treinpas is best duur! Voor 2 weken 350 euro! Hebben jullie ook zoveel betaald?

Gr, Marieke