Onze eerste twaalf uur vliegen, nog 10 te gaan! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Onze eerste twaalf uur vliegen, nog 10 te gaan! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Onze eerste twaalf uur vliegen, nog 10 te gaan!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

11 Juli 2006 | Singapore, Singapore

Ja,we zijn in Singapore aangekomen, na een korte vlucht van Amsterdam naar frankfurt hebben we een twaalf urige vlucht erop zitten met Qantas airlines. de vlucht was oke, veel entertainment waaruit we zelf kunnen kiezen en voedsel dat wel eetbaar was. Voor ons gevoel begon onze dag pas en landen we alweer om 18:00 plaatselijke tijd in Singapore. We hebben dus een dag overgeslagen! Toch we de daling gingen inzetten, waren we in een dik wolkenpak en kwamen we ook in een luchtzak terecht. Dit vond Anki niet zo prettig ze zweete zich een ei lek en was het overgeven nabij, maar gelukkig toch nog aangekomen zonder echt ziek te zijn. Een uur in Singapore heeft ze wel nodig gehad om bij te komen. trouwens voor ons beide kwam de wc op tijd :)! nu staan nu vlak voor de boarding naar Sydney, nog 7uur vliegen naar Sydney en dan nog 3 uur naar Auckland, onze bestemming!

• 11 Juli 2006 - 11:58

Laura:

Heeej Gideon en Anki!
    Gelukkig dat de eerste vlucht (redelijk) goed is verlopen.Nog een paar uurtjes.....en dan zitten jullie lekker in Nieuw-zeeland. Heel veel plezier en maak ons maar lekker jaloers met jullie avonturen....maar niet te jaloers ;-)
    kus, laura

• 11 Juli 2006 - 14:26

Pim:

fijne reis en be safe!

• 11 Juli 2006 - 20:31

Monique En Michael:

Hey Gideon en Anki.
    De reis zit er nu lekker bijna op, dan wordt het echt genieten! Vooral die hut op het strand waar Gideon het over had leek mij (Monique) geweldig sprookjesachtig. Ik hoop dat jullie een super tijd hebben en dat we veel gelegenheid krijgen om elkaars verhalen op internet te lezen tijdens de reis. Wij zijn er nu ook klaar voor en maken voor we gaan ook nog een site aan. Het adres hiervan volgt!

Tot het volgende bericht!

liefs,
    Monique en Michael