Zwaai,zwaai South Pacific! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Zwaai,zwaai South Pacific! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Zwaai,zwaai South Pacific!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

09 Augustus 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Jaja, we zijn al weer in Auckland. Op Aitutaki hebben we maandag afgesloten met nog een lagoon-cruise en heerlijk eten in Te Vaka. In Rarotonga aangekomen hebben nog wat in het stadje rondgehangen. En vanochtend vroeg (3:30) werden opgehaald door de taxi voor onze vlucht naar Auckland. We hadden een uur vertraging, maar ja voor ons maakte dat niet zoveel uit, wij hebben namelijk nog een dag in Auckland, waar we gaan chillen in een hotel, zodat we de vlucht van 32 uur terug aan kunnen. Dus ditwas het dan de South Pacific,voor nu???

• 09 Augustus 2006 - 21:54

Ruben En Ruth:

Geniet nog van jullie dag in Auckland and prepare for the flights!

• 10 Augustus 2006 - 10:03

Janneke:

Wat vliegt de tijd he?! Ik verheug me op jullie verhalen, foto's en films!! Tot gauw,
    kus janneke

• 10 Augustus 2006 - 14:06

Tosy:

32uur vliegen!!!!
    Jongens ik hoop voor jullie dat de tijd ook vliegt en het niet te "langweilig" wordt. Maar goed, een filmpje kijken en dan weer even dutten dan lukt dat wel.
    Ik ben ook wel weer blij als jullie heelhuids terug zijn. Dus tot straks, bij het bekijken van die mooie foto's.
    Tosy.

• 10 Augustus 2006 - 14:52

Rinij Kicken:

kom weer heelhuids terug naar het kleine landje nederland leg wel maar de regenjassen bovenop het regent behoorlijk en ook heel koud nog een fijne vlucht groeten rinij

• 11 Augustus 2006 - 10:45

Marie-Anne:

heyhey!!
    Een fijne en veilige vlucht! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen!!
    kus