Al onze reizen - Reisverslagen van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Al onze reizen - Reisverslagen van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Gideon en Anki, wij houden allebei van reizen, nadat we ieder een stage in het buitenland hebben gedaan, hebben wij besloten om de rest van de wereld samen te ontdekken! In 2006 zijn we naar Nieuw-Zeeland en de Cook-Eilanden geweest, in 2007 naar Argentinië en in 2008 hebben Japan en New York een bezoek gebracht. Vervolgens hebben in 2009 een bezoek gebracht aan India. In 2010 zijn we eerst naar onze eerste Winter Olympische Spelen geweest in Vancouver, om in de zomer Berlijn en de Baltische Staten een bezoek te brengen. Canada, de oostkust was in 2011 het land waar we zijn geweest. Londen 2012, de Zomer Olympische Spelen was weer een 'sportieve' bestemming. 2013 is het jaar van ons huwelijk, waarna we naar Panama en Costa Rica vliegen. Eind 2013 nog een 2 weken vakantie naar de Verenigde Staten; Las Vegas, San Francisco, Los Angeles, Las Vegas en wat er tussen ligt. 2014 het Caribische gebied; Saba en Guadeloupe.