Konichiwa - Reisverslag uit Tokio, Japan van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu Konichiwa - Reisverslag uit Tokio, Japan van Gideon en Anki Breuls - WaarBenJij.nu

Konichiwa

Door: Anki

Blijf op de hoogte en volg Gideon en Anki

19 Juli 2008 | Japan, Tokio

We zijn goed aangekomen in Tokyo.
De vlucht naar Beijng was goed,maar wel lang 9 en een half uur. De vlucht naar Tokyo was duidelijk gemaakt voor kleine mensen, Gideon had zijn benen in zijn nek hangen. Maar goed een beetje gebroken waren we dan in Tokyo. Onze treinpas geregeld en op weg naar Higashi-Nihombashi, de wijk waar we ons hotel hebben staan. Een super de luxe hotel. De treinen zijn hier super modern, jammer dan we niet zo`n vliegtuigen hebben. `s Avonds hebben we nog even een rondje gelopen, waar we bij een klein straatcafeetje zijn geeindigd. MICHAEL en Gideon gelijk aan de sake zijn gegaan en Anki aan de plaatselijke herbal ice tea. Vervolgens gingen Michael en Anki aan de stokjes, versgebraden kip aan een stokje. Tot slot bedacht Michael laten we het menuutje pakken met allerlei stokjes, lekker! Darmen hebben we bij deze al gegeten en het andere zijn we nog steeds niet helemaal zeker van, dus wie weet????
Toch al wat beleeft op een korte tijd.

• 19 Juli 2008 - 06:05

Tosy:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen...
    Japanners zijn de gezondste mensen op de wereld..., dus die darm doet jullie misschien heel goed...hi, hi....

veel plezier.
    Tosy.

• 19 Juli 2008 - 06:31

Yana:

Ohaiyo Gozaimas
    Ten minste hier is het sochtends.
    Gelukkig is alles goed gegaan.
    Hopelijk vallen de stokjes in de smaak (en hoef je niet teveel naar de Toire ;))
    Nog heel veel plezier en ik wacht vol spanning op wat foto's

Groetjes uit Oranda

• 19 Juli 2008 - 11:53

Maike:

Hoi hoi.

Nou klinkt al leuk.... Ben benieuwd naar de rest van jullie belevingen!!

Liefs Maike

• 19 Juli 2008 - 12:55

Montoi:

Gelukkig jullie zijn er. Nou we lezen het al het wordt cullinair genieten. Jullie moeten je niet afvragen wat je eet maar hoe het smaakt! Veel plezier.

Kus Montoi

• 19 Juli 2008 - 16:55

Mama Riky:

Hallo Gi en anki,

Super bericht dat jullie veilig zijn aangekomen

Doe maar veel lokale impressies op en natuurlijk genoeg foto's maken.
    Wel goed op jullie spullen letten.

Veel plezier.

KUS

• 19 Juli 2008 - 19:13

Rinus:

Het begin is blijkbaar goed dus ik wens jullie nog heel veel reisgenot, ik ben nu al stikjaloers.

• 19 Juli 2008 - 20:14

Lynn:

Hallo Anki,

Knap van jou dat je alles probeert van het eten, dat doe ik in Spanje ook hoor, ik heb zelfs olijven gegeten en mijn papa, mama en broer lusten die niet eens. Ik heb het hier erg naar mijn zin met jouw papa en mama.
    Heel veel groetjes van LYNN

• 20 Juli 2008 - 01:06

Su:

Hey daar met z'n twee! Lekker weer op reis, leuk joh...
    Have fun & eet smakelijk hè ;-)

• 22 Juli 2008 - 15:10

Diana:

Een Darm-stokje...? Met wat voor een saus werd dat geserveerd? :P Muahahah! Veel plezier en succes daar!!

Liefs Diana

• 25 Juli 2008 - 16:02

Joyce:

Heej Anki en Gideon,

Wat leuk te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Wij zitten op dit moment in Thailand en amuseren ons kostelijk met olifantentochten, tempels bezichtigen en thais eten!
    Nog een hele fijne vakantie gewenst en tot weer eens!

kuskus

• 04 Augustus 2008 - 11:23

Leontien:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten Rinus en ik zijn stikjaloers op jullie
    Maar wie weet!!!!!!